Alle collecties
Uitbesteden m.b.v. onze Freelancers
Hoe kan ik het schrijven van een persbericht uitbesteden?
Rob ten Hoove avatar
Geschreven door Rob ten Hoove
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Wij hebben gemerkt dat het, ondanks het aanbieden van onze PR Academy, vaak nog door onze klanten lastig wordt gevonden om een goed persbericht te schrijven.

Daarom bieden wij ook de volgende mogelijkheden aan:

Heb je hulp nodig bij het schrijven van een persbericht? Geen probleem! Ons netwerk van PR-freelancers helpen je hier graag mee. Je hoeft alleen maar een aantal vragen te beantwoorden en onze PR-freelancers gaan direct voor je aan de slag.

Persbericht laten controleren (€99,- excl. ˜BTW)

Wil je jouw persbericht laten checken door een expert? Jouw persbericht wordt dan binnen een werkdag verbeterd door een PR-professional. Dit voor slechts 99 euro (excl. BTW).

Dien je persbericht pas in op het moment dat het helemaal af is. Om hiervan gebruik te maken dien je alleen in de laatste stap te klikken op "Review aanvragen". Je wordt dan doorgeschakeld naar een betaalpagina en vervolgens zal het persbericht direct naar een van onze PR-professionals opgestuurd worden.

Overige diensten

Ben je op zoek naar andere diensten (bijvoorbeeld een PR brainstorm of media-training)? Stuur dan een mailtje naar support@presscloud.co. Om er zeker van te zijn dat je het best mogelijke ondersteuning krijgt, zoeken we handmatig een consultant uit die bij jouw vraag past.

Was dit een antwoord op uw vraag?