Naar de hoofdinhoud

Kan ik me ook aanmelden voor laadpalen die niet bij Laadkompas zijn aangeschaft?

Geschreven door Ilse

Ja, dat kan. U hoeft uw laadpaal niet bij ons gekocht te hebben om mee te doen aan het ERE-programma.

Er is wel één belangrijke voorwaarde: uw laadpaal moet een ingebouwde MID-meter hebben. Niet een losse meter ernaast, maar een meter die in de laadpaal zelf is ingebouwd. Dit moet u zelf even controleren.

Heeft uw laadpaal een ingebouwde MID-meter? Dan maakt het merk of type niet uit. U koppelt de laadpaal gewoon aan ons laadbeheer en aan myLaadkompas, en daarna kunt u meedoen aan het ERE-programma.

Wilt u uw laadpaal liever niet aan ons laadbeheer koppelen? Dan kunt u uw laadsessies ook handmatig bij ons inboeken. Houd er wel rekening mee dat dit wat meer werk voor u is. Ook in dat geval blijft de eis gelden dat uw laadpaal een ingebouwde MID-meter heeft.

Was dit een antwoord op uw vraag?